Bendrosios sąlygos

Turinys:
1 straipsnis - Apibrėžimai
2 straipsnis - Verslininko tapatybė
3 straipsnis - Taikymas
4 straipsnis - Pasiūlymas
5 straipsnis - Sutartis
6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties
7 straipsnis - Išlaidos sutarties atsisakymo atveju
8 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties atėmimas
9 straipsnis - Kaina
10 straipsnis - Atitiktis ir garantija
11 straipsnis - Pristatymas ir vykdymas
12 straipsnis - Trukmės sandoriai: trukmė, nutraukimas ir pratęsimas
13 straipsnis - Mokėjimas
14 straipsnis - Skundų nagrinėjimo tvarka
15 straipsnis - Ginčai
16 straipsnis - Papildomos arba kitokios nuostatos

1 straipsnis - Sąvokų apibrėžimai
Šiose sąlygose vartojamos toliau pateiktos sąvokų apibrėžtys:

  1. Apmąstymo laikotarpis: laikotarpis, per kurį vartotojas gali pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties;
  2. Vartotojas: fizinis asmuo, kuris nesiverčia profesine ar komercine veikla ir kuris su prekiautoju sudaro nuotolinę sutartį;
  3. Diena: kalendorinė diena;
  4. Trukmės sandoris: nuotolinė sutartis, susijusi su keliais produktais ir (arba) paslaugomis, kurių pristatymo ir (arba) pirkimo prievolė paskirstoma per tam tikrą laiką;
  5. Ilgalaikė duomenų laikmena: bet kokia priemonė, leidžianti vartotojui ar verslininkui saugoti jam asmeniškai skirtą informaciją tokiu būdu, kad ateityje būtų galima peržiūrėti ir atkurti saugomą informaciją be pakeitimų.
  6. Teisė atsisakyti sutarties: galimybė vartotojui atsisakyti nuotolinės sutarties per apsisprendimo laikotarpį;
  7. Pavyzdinė forma: verslininko pateikta pavyzdinė sutarties atsisakymo forma, kurią vartotojas gali užpildyti norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.
  8. Verslininkas: fizinis arba juridinis asmuo, siūlantis produktus ir (arba) paslaugas vartotojams nuotoliniu būdu;
  9. Nuotolinė sutartis: susitarimas, pagal kurį verslininko organizuotoje produktų ir (arba) paslaugų pardavimo nuotoliniu būdu sistemoje iki sutarties sudarymo imtinai išimtinai naudojamasi vienu ar keliais nuotolinio bendravimo būdais;
  10. Nuotolinio bendravimo technika - priemonė, kurią galima naudoti sutarčiai sudaryti, vartotojui ir verslininkui tuo pačiu metu nesusitinkant toje pačioje patalpoje.
  11. Bendrosios sąlygos: šios verslininko bendrosios sąlygos.

2 straipsnis - Verslininko tapatybė
Įstatyminis pavadinimas: My Steel BV
Prekybos pavadinimas: My Steel
Verslo adresas: Adresas: Energieweg 35 5422 VM Gemert
Telefono numeris: 0492-745200, kuriuo galima skambinti darbo dienomis nuo 8 iki 16.30 val. ir penktadieniais nuo 8 iki 16 val.
El. pašto adresas: info@mysteel.nl
Prekybos rūmų numeris: 81444982
Btw-identificatienummer: NL862095189B01

3 straipsnis - Taikymas

  1. Šios bendrosios sąlygos taikomos kiekvienam verslininko pasiūlymui ir kiekvienai tarp verslininko ir vartotojo sudarytai nuotolinei sutarčiai ir užsakymui.
  2. Prieš sudarant nuotolinę sutartį, vartotojui pateikiamas šių bendrųjų sąlygų tekstas. Jei tai nėra pagrįstai įmanoma, prieš sudarant nuotolinę sutartį bus nurodyta, kad su bendrosiomis sąlygomis galima susipažinti verslininko patalpose, o vartotojui paprašius, jos bus nemokamai išsiųstos vartotojui kuo greičiau.
  3. Jeigu nuotolinė sutartis sudaroma elektroniniu būdu, priešingai nei nurodyta ankstesnėje dalyje ir prieš sudarant nuotolinę sutartį, šių bendrųjų sąlygų tekstas gali būti pateiktas vartotojui elektroniniu būdu taip, kad vartotojas galėtų jį paprastai saugoti patvariojoje duomenų laikmenoje. Jei tai pagrįstai neįmanoma, prieš sudarant nuotolinės prekybos sutartį bus nurodyta, kur su bendrosiomis sąlygomis galima susipažinti elektroniniu būdu ir kad vartotojo prašymu jos bus išsiųstos elektroniniu ar kitu nemokamu būdu.
  4. Jei, be šių bendrųjų sąlygų, taikomos konkrečios produkto ar paslaugos sąlygos, antroji ir trečioji pastraipos taikomos mutatis mutandis, o prieštaringų bendrųjų sąlygų atveju vartotojas visada gali remtis jam palankiausia taikytina nuostata.
  5. Jei viena ar kelios šių bendrųjų sąlygų nuostatos bet kuriuo metu tampa visiškai ar iš dalies negaliojančiomis arba panaikinamos, sutartis ir šios sąlygos lieka galioti, o atitinkama nuostata abipusiu susitarimu nedelsdama pakeičiama nuostata, kuri kuo labiau atitinka pirminę nuostatą.
  6. Šiose bendrosiose sąlygose nenumatyti atvejai turėtų būti vertinami "pagal šių bendrųjų sąlygų dvasią".
  7. Neaiškumai dėl vienos ar kelių mūsų bendrųjų sąlygų nuostatų aiškinimo ar turinio turėtų būti aiškinami "pagal šių bendrųjų sąlygų dvasią".

4 straipsnis - Pasiūlymas

  1. Jei pasiūlymas galioja ribotą laiką arba jam taikomos tam tikros sąlygos, tai bus aiškiai nurodyta pasiūlyme.
  2. Pasiūlymas yra neįpareigojantis. Verslininkas turi teisę keisti ir koreguoti pasiūlymą.
  3. Pasiūlyme pateikiamas kuo išsamesnis ir tikslesnis siūlomų produktų ir (arba) paslaugų aprašymas. Aprašymas yra pakankamai išsamus, kad vartotojas galėtų tinkamai įvertinti pasiūlymą. Jei verslininkas naudoja paveikslėlius, jie teisingai atspindi siūlomus produktus ir (arba) paslaugas. Akivaizdžios klaidos ar akivaizdžios klaidos pasiūlyme verslininko neįpareigoja.
  4. Visi pasiūlyme esantys vaizdai, specifikacijos ir duomenys yra orientaciniai ir negali būti kompensacijos ar sutarties nutraukimo priežastimi.
  5. Produktų atvaizdai teisingai atspindi siūlomus produktus. Verslininkas negali garantuoti, kad pavaizduotos spalvos tiksliai atitinka tikrąsias produktų spalvas.
  6. Kiekviename pasiūlyme pateikiama tokia informacija, kad vartotojui būtų aišku, kokios teisės ir pareigos siejamos su pasiūlymo priėmimu. Tai visų pirma susiję su
    visų pirma:
    - kaina, įskaitant mokesčius;
    - bet kokias siuntimo išlaidas
    - sutarties sudarymo būdą ir būtinus veiksmus;
    - tai, ar taikoma teisė atsisakyti sutarties;
    - mokėjimo, pristatymo ir sutarties vykdymo būdą;
    - pasiūlymo priėmimo laikotarpis arba laikotarpis, per kurį prekiautojas garantuoja kainą;
    - nuotolinio ryšio tarifo dydis, jei nuotolinio ryšio technikos naudojimo išlaidos apskaičiuojamos remiantis kitu pagrindu nei įprastas bazinis naudojamų ryšio priemonių tarifas;
    - ar sutartis po jos sudarymo yra archyvuojama ir, jei taip, kokiu būdu vartotojas gali su ja susipažinti;
    - kokiu būdu vartotojas prieš sudarydamas sutartį gali patikrinti ir, jei pageidauja, ištaisyti pagal sutartį pateiktus duomenis;
    - kalbų, kuriomis gali būti sudaryta sutartis, išskyrus olandų kalbą;
    - elgesio kodeksai, kurių laikosi prekiautojas, ir būdas, kuriuo vartotojas gali susipažinti su šiais elgesio kodeksais elektroniniu būdu; ir
    - minimalią nuotolinės sutarties trukmę, jei sandoris sudaromas ilgam laikui.
    - galimi dydžiai, spalvos, medžiagų tipas.

5 straipsnis - Sutartis

  1. Atsižvelgiant į 4 dalies nuostatas, sutartis sudaroma tuo momentu, kai vartotojas priima pasiūlymą ir įvykdo jame nustatytas sąlygas.
  2. Jei vartotojas pasiūlymą priėmė elektroniniu būdu, prekiautojas nedelsdamas elektroniniu būdu patvirtins pasiūlymo priėmimo gavimą. Kol verslininkas nepatvirtina šio akcepto gavimo, vartotojas gali nutraukti sutartį.
  3. Jei sutartis sudaroma elektroniniu būdu, verslininkas imasi tinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad apsaugotų elektroninį duomenų perdavimą, ir užtikrina saugią interneto aplinką. Jei vartotojas gali atsiskaityti elektroniniu būdu, verslininkas laikosi tinkamų saugumo priemonių.
  4. Verslininkas, laikydamasis teisinių pagrindų, gali informuoti save, ar vartotojas gali įvykdyti mokėjimo įsipareigojimus, taip pat apie visus tuos faktus ir veiksnius, kurie yra svarbūs atsakingam nuotolinės sutarties sudarymui. Jei, remdamasis šiuo tyrimu, verslininkas turi rimtą pagrindą nesudaryti sutarties, jis turi teisę atsisakyti priimti užsakymą ar paraišką arba nustatyti specialias įgyvendinimo sąlygas, nurodydamas priežastis.
  5. Verslininkas kartu su produktu ar paslauga vartotojui pateikia šią informaciją raštu arba taip, kad vartotojas galėtų ją prieinamu būdu laikyti patvariojoje duomenų laikmenoje:
    a. verslininko įstaigos, į kurią vartotojas gali kreiptis su skundais, lankymo adresą;
    b. sąlygas, kuriomis vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, ir būdą, kuriuo jis gali pasinaudoti šia teise, arba aiškų pareiškimą dėl teisės atsisakyti sutarties netaikymo;
    c. informacija apie garantijas ir esamą garantinį aptarnavimą;
    d. šių sąlygų 4 straipsnio 3 dalyje nurodytus duomenis, išskyrus atvejus, kai verslininkas šiuos duomenis vartotojui pateikė dar iki sutarties įgyvendinimo;
    e. sutarties nutraukimo reikalavimus, jei sutartis galioja ilgiau nei vienerius metus arba yra neterminuota.
  6. Jei sandoris sudaromas ilgam laikui, ankstesnės dalies nuostata taikoma tik pirmajam pristatymui.
  7. Kiekviena sutartis sudaroma su atidedamosiomis sąlygomis - pakankamu atitinkamų produktų kiekiu.

6 straipsnis - Teisė atsisakyti sutarties

Produktų pristatymo metu:

  1. Vartotojas, pirkdamas produktus, turi galimybę per 14 dienų atšaukti užsakymą nenurodydamas priežasčių. Šis apsvarstymo laikotarpis prasideda kitą dieną po to, kai vartotojas arba vartotojo iš anksto paskirtas atstovas gauna produktą ir apie tai praneša verslininkui.
  2. Apmąstymų laikotarpiu vartotojas rūpestingai elgsis su produktu ir pakuote. Jis išpakuos arba naudos gaminį tik tiek, kiek reikia įvertinti, ar nori jį pasilikti. Jei vartotojas pasinaudos teise atsisakyti sutarties, jis grąžins gaminį verslininkui su visais pristatytais priedais ir, jei įmanoma, originalios būklės ir pakuotėje, laikydamasis verslininko pateiktų pagrįstų ir aiškių nurodymų.
  3. Jei vartotojas nori pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, jis privalo apie tai pranešti verslininkui per 14 dienų nuo produkto gavimo. Vartotojas apie tai turi pranešti naudodamas pavyzdinę formą. Vartotojas, pareiškęs norą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, privalo grąžinti produktą per 14 dienų. Vartotojas turi įrodyti, kad pristatyta prekė buvo grąžinta laiku, pvz.
  4. Jei vartotojas nepareiškė noro pasinaudoti teise atsisakyti sutarties arba negrąžino produkto verslininkui pasibaigus 2 ir 3 dalyse minėtiems laikotarpiams, pirkimas laikomas įvykusiu.

Paslaugų pristatymo atveju:

  1. Paslaugų teikimo atveju vartotojas turi galimybę nutraukti sutartį nenurodydamas priežasčių ne vėliau kaip per 14 dienų, skaičiuojant nuo sutarties sudarymo dienos.
  2. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, vartotojas laikysis pagrįstų ir aiškių verslininko nurodymų, pateiktų pasiūlyme ir (arba) ne vėliau kaip pristatymo metu.

7 straipsnis - Išlaidos atsisakymo atveju

  1. Jei vartotojas pasinaudoja teise atsisakyti sutarties, jis padengia ne daugiau kaip siuntimo atgal išlaidas.
  2. Jei vartotojas sumokėjo tam tikrą sumą, verslininkas ją grąžina kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atšaukimo. Tai daroma su sąlyga, kad verslininkas jau gavo produktą atgal arba kad galima pateikti įtikinamų įrodymų apie visišką produkto grąžinimą. Grąžinama ta pačia vartotojo naudota mokėjimo priemone, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai nurodo kitą mokėjimo priemonę.
  3. Jei gaminys bus pažeistas arba jo pakuotė bus pažeista labiau, nei būtina gaminiui išbandyti, šį gaminio nuvertėjimą galime perkelti jums. Todėl prašome su gaminiu elgtis atsargiai ir įsitikinti, kad jis tinkamai supakuotas jį grąžinant.
  4. Vartotojas negali būti laikomas atsakingu už gaminio nuvertėjimą, jei verslininkas nesuteikė visos teisės aktais reikalaujamos informacijos apie teisę atsisakyti sutarties, tai reikėtų padaryti prieš sudarant pirkimo sutartį.

8 straipsnis - Teisės atsisakyti sutarties netaikymas

  1. 1. Verslininkas gali panaikinti vartotojo teisę atsisakyti sutarties 2 ir 3 dalyse aprašytiems produktams. Teisės atsisakyti sutarties atėmimas galioja tik tuo atveju, jei verslininkas tai aiškiai nurodė pasiūlyme arba bent jau likus pakankamai laiko iki sutarties sudarymo.
  2. Teisės atsisakyti sutarties netaikymas galimas tik produktams:
    a. kuriuos verslininkas sukūrė pagal vartotojo specifikacijas, pavyzdžiui, pagal užsakymą pagamintus produktus;
    b. kurie yra aiškiai asmeninio pobūdžio
    c. kurių negalima grąžinti dėl jų pobūdžio;
    d. kurie greitai genda arba sensta;
    e. kurių kaina priklauso nuo svyravimų finansų rinkoje, kuriems verslininkas neturi jokios įtakos;
    f. vienkartiniams laikraščiams ir žurnalams;
    g. garso ir vaizdo įrašams bei kompiuterių programinei įrangai, kurių antspaudą vartotojas sulaužė.
    h. higienos prekėms, kurių plombą pažeidė vartotojas.
  3. Teisės atsisakyti sutarties panaikinimas galimas tik paslaugų atveju:
    a. apgyvendinimo, transporto, restoranų verslo ar laisvalaikio veiklai, kuri turi būti atlikta tam tikrą dieną arba per tam tikrą laikotarpį;
    b. kurių teikimas buvo pradėtas su aiškiu vartotojo sutikimu nepasibaigus apsisprendimo laikotarpiui;
    c. susijusios su lažybomis ir loterijomis.

9 straipsnis - Kaina

  1. 1. Pasiūlyme nurodytu galiojimo laikotarpiu siūlomų produktų ir (arba) paslaugų kainos nedidinamos, išskyrus kainų pokyčius dėl PVM tarifų pasikeitimo.
  2. Nepaisant ankstesnės dalies, verslininkas gali siūlyti produktus ar paslaugas, kurių kainos susijusios su finansų rinkos svyravimais ir kurioms verslininkas neturi jokios įtakos, su kintamomis kainomis. Šis ryšys su svyravimais ir tai, kad visos nurodytos kainos yra tikslinės, bus nurodyta pasiūlyme.
  3. Kainas didinti per 3 mėnesius nuo sutarties sudarymo leidžiama tik tuo atveju, jei tai susiję su įstatyminėmis nuostatomis ar nuostatomis.
  4. Kainų didinimas praėjus 3 mėnesiams po sutarties sudarymo leidžiamas tik tuo atveju, jei verslininkas juos numatė ir:
    jie yra teisinių reglamentų ar nuostatų rezultatas; arba
    b. vartotojas turi teisę nutraukti sutartį tą dieną, kai įsigalioja kainos padidinimas.
  5. Produktų ar paslaugų pasiūlyme nurodytos kainos yra su PVM.
  6. Visos kainos pateikiamos su spausdinimo ir spausdinimo klaidomis. Atsakomybė už spausdinimo ir rinkimo klaidų pasekmes neprisiimama. Spausdinimo ir spausdinimo klaidų atveju verslininkas neprivalo pristatyti produkto pagal neteisingą kainą.

10 straipsnis - Atitiktis ir garantija

  1. 1. Verslininkas garantuoja, kad produktai ir (arba) paslaugos atitinka sutartį, pasiūlyme nurodytas specifikacijas, pagrįstus patikimumo ir (arba) tinkamumo naudoti reikalavimus ir sutarties sudarymo dieną galiojančias įstatymų ir (arba) vyriausybės nuostatas. Jei susitarta, prekiautojas taip pat garantuoja, kad produktas tinka naudoti ne tik įprastai.
  2. Prekiautojo, gamintojo ar importuotojo suteikta garantija neturi įtakos teisinėms teisėms ir reikalavimams, kuriuos vartotojas gali pareikšti prekiautojui remdamasis sutartimi.
  3. Apie bet kokius nekokybiškus ar netinkamai pristatytus produktus reikia raštu pranešti verslininkui per 4 savaites po pristatymo. Grąžinami produktai turėtų būti originalioje pakuotėje ir naujos būklės.
  4. Verslininko garantijos laikotarpis atitinka gamyklos garantijos laikotarpį. Tačiau verslininkas niekada neatsako už galutinį gaminių tinkamumą kiekvienam vartotojui individualiai, taip pat už bet kokius patarimus, susijusius su gaminių naudojimu ar taikymu.
  5. Garantija netaikoma, jei:
    - vartotojas pats taisė ir (arba) modifikavo pristatytus gaminius arba juos taisė ir (arba) modifikavo trečiosios šalys;
    - pristatyti gaminiai buvo veikiami neįprastų sąlygų arba kitaip neatsargiai elgiamasi su jais ar jie buvo apdoroti nesilaikant verslininko ir (arba) ant pakuotės pateiktų nurodymų;
    - defektai visiškai ar iš dalies atsirado dėl vyriausybės nustatytų ar numatomų nustatyti taisyklių, susijusių su naudojamų medžiagų pobūdžiu ar kokybe.

11 straipsnis - Pristatymas ir įgyvendinimas

  1. Verslininkas, priimdamas ir vykdydamas produktų užsakymus bei vertindamas prašymus dėl paslaugų teikimo, elgiasi kuo atsargiau.
  2. Pristatymo vieta yra adresas, kurį vartotojas nurodė įmonei.
  3. Atsižvelgdama į šio straipsnio 4 dalyje nurodytas sąlygas, bendrovė priimtus užsakymus įvykdys greitai, bet ne vėliau kaip per 30 dienų, nebent vartotojas sutiktų dėl ilgesnio pristatymo termino. Jei pristatymas vėluoja arba jei užsakymas negali būti įvykdytas arba gali būti įvykdytas tik iš dalies, vartotojas apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo. Tokiu atveju vartotojas turi teisę nemokamai nutraukti sutartį. Vartotojas neturi teisės į jokią kompensaciją.
  4. Visos pristatymo sąlygos yra orientacinės. Vartotojas negali kildinti jokių teisių iš bet kurių paminėtų sąlygų. Termino viršijimas nesuteikia vartotojui teisės į kompensaciją.
  5. Jei sutartis nutraukiama pagal šio straipsnio 3 dalį, verslininkas grąžina vartotojo sumokėtą sumą kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties nutraukimo.
  6. Jei paaiškėja, kad užsakyto gaminio pristatyti neįmanoma, verslininkas pasistengs pateikti pakaitinį gaminį. Ne vėliau kaip pristatymo metu bus aiškiai ir suprantamai nurodyta, kad pristatomas pakaitinis gaminys. Pakeitimo gaminių atveju negalima atsisakyti teisės atsisakyti sutarties. Bet kokio siuntimo atgal išlaidas padengia verslininkas.
  7. Produktų sugadinimo ir (arba) praradimo rizika tenka verslininkui iki jų pristatymo vartotojui arba iš anksto paskirtam ir verslininkui žinomam atstovui momento, nebent aiškiai susitarta kitaip.

12 straipsnis - Trukmė: sandorių trukmė, nutraukimas ir pratęsimas
Nutraukimas

  1. 1. Vartotojas gali bet kada nutraukti neterminuotą sutartį, sudarytą dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimo, laikydamasis sutartų nutraukimo taisyklių ir ne ilgesnio kaip vieno mėnesio įspėjimo termino.
  2. Vartotojas gali bet kada nutraukti terminuotą sutartį, sudarytą dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimo, pasibaigus terminuotam laikotarpiui, laikydamasis sutartų nutraukimo taisyklių ir ne ilgesnio kaip vieno mėnesio įspėjimo termino.
  3. Vartotojas gali nutraukti ankstesnėse dalyse nurodytas sutartis:
    - nutraukti bet kuriuo metu ir neapsiriboti nutraukimu konkrečiu laiku ar per konkretų laikotarpį;
    - jas nutraukti bent jau tokiu pat būdu, kokiu jis jas sudarė;
    - visada nutraukti su tokiu pačiu įspėjimo terminu, kokį verslininkas nustatė pats.

Pratęsimas

  1. Terminuota sutartis, kuri buvo sudaryta dėl reguliaraus produktų (įskaitant elektros energiją) ar paslaugų tiekimo, negali būti tyliai pratęsta ar atnaujinta terminuotam laikotarpiui.
  2. Priešingai nei ankstesnėje dalyje, terminuota sutartis, sudaryta dėl reguliaraus dienraščių ir žurnalų tiekimo, gali būti tyliai pratęsta ne ilgesniam kaip trijų mėnesių terminui, jeigu vartotojas gali nutraukti pratęstą sutartį pasibaigus pratęsimo terminui, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį.
  3. Terminuota sutartis, sudaryta dėl reguliaraus produktų tiekimo ar paslaugų teikimo, gali būti automatiškai pratęsta neribotam laikui tik tuo atveju, jeigu vartotojas gali bet kada nutraukti šią pratęstą sutartį, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, ir ne vėliau kaip prieš tris mėnesius, jeigu sutartis sudaryta dėl reguliaraus dienraščių, žurnalų ir periodinių leidinių tiekimo, bet rečiau kaip kartą per mėnesį.
  4. Terminuota sutartis dėl reguliaraus dienraščių ar savaitraščių ir žurnalų tiekimo įvedimo būdu (bandomoji arba įvadinė prenumerata) nėra tyliai tęsiama ir pasibaigia automatiškai pasibaigus bandomajam arba įvadiniam laikotarpiui.
    Trukmė
  5. Jei sutartis trunka ilgiau nei vienerius metus, vartotojas gali nutraukti sutartį bet kuriuo metu po vienerių metų, įspėjęs apie tai ne vėliau kaip prieš vieną mėnesį, išskyrus atvejus, kai protingumo ir sąžiningumo principai draudžia nutraukti sutartį prieš sutarto termino pabaigą.

13 straipsnis - Mokėjimas

  1. 1. Jei nesusitarta kitaip, vartotojo mokėtinos sumos turėtų būti sumokėtos per 7 darbo dienas nuo 6 straipsnio 1 dalyje nurodyto svarstymo laikotarpio pradžios. Sutarties dėl paslaugos teikimo atveju šis laikotarpis prasideda po to, kai vartotojas gauna sutarties patvirtinimą.
  2. Vartotojas turi pareigą nedelsdamas pranešti verslininkui apie pateiktų ar paminėtų mokėjimo duomenų netikslumus.
  3. Vartotojui nesumokėjus, verslininkas, atsižvelgdamas į teisinius apribojimus, turi teisę reikalauti padengti pagrįstas išlaidas, apie kurias vartotojui buvo pranešta iš anksto.

14 straipsnis. Skundų nagrinėjimo tvarka

  1. Verslininkas turi pakankamai viešai paskelbtą skundų nagrinėjimo procedūrą ir nagrinėja skundus pagal šią skundų nagrinėjimo procedūrą.
  2. Skundai dėl sutarties vykdymo turi būti pateikti verslininkui išsamiai ir aiškiai aprašyti per 7 dienas po to, kai vartotojas pastebėjo trūkumus.
  3. Į verslininkui pateiktus skundus bus atsakyta per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Jei skundo nagrinėjimui reikia numanomai ilgesnio laiko, verslininkas atsakys per 14 dienų laikotarpį, pateikdamas pranešimą apie gavimą ir nurodydamas, kada vartotojas gali tikėtis išsamesnio atsakymo.
  4. Jei skundo nepavyksta išspręsti abipusiu susitarimu, kyla ginčas, kuriam taikoma ginčų sprendimo procedūra.
  5. Dėl skundų vartotojas pirmiausia turėtų kreiptis į verslininką. Jei interneto parduotuvė yra susijusi su "WebwinkelKeur" ir skundų nepavyksta išspręsti abipusiu susitarimu, vartotojas turėtų kreiptis į "WebwinkelKeur"(www.webwinkelkeur.nl), kuri tarpininkaus nemokamai. Patikrinkite, ar ši interneto parduotuvė turi galiojančią narystę per https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Jei vis tiek nepavyksta rasti sprendimo, vartotojas turi galimybę, kad jo skundą nagrinėtų WebwinkelKeur paskirta nepriklausoma ginčų nagrinėjimo komisija, kurios sprendimas yra privalomas, o verslininkas ir vartotojas sutinka su šiuo privalomu sprendimu. Ginčo pateikimas šiam ginčų komitetui susijęs su išlaidomis, kurias turi apmokėti vartotojas. Skundus taip pat galima pateikti per Europos GES platformą(http://ec.europa.eu/odr).
  6. Skundo pateikimas nesustabdo verslininko prievolių vykdymo, nebent verslininkas raštu nurodo kitaip.
  7. Jei verslininkas skundą pripažįsta pagrįstu, jis savo nuožiūra nemokamai pakeičia arba pataiso pristatytus gaminius.

15 straipsnis - Ginčai

  1. Verslininko ir vartotojo susitarimams, su kuriais susijusios šios bendrosios sąlygos, taikoma tik Nyderlandų teisė. Net jei vartotojas gyvena užsienyje.
  2. Vienos pirkimo-pardavimo konvencija netaikoma.

16 straipsnis - Papildomos arba kitokios nuostatos
Papildomos nuostatos arba nuostatos, nukrypstančios nuo šių bendrųjų sąlygų, negali pakenkti vartotojui ir turėtų būti užfiksuotos raštu arba taip, kad vartotojas galėtų jas saugoti jam prieinamu būdu patvariojoje duomenų laikmenoje.